den som matas med fel har ju svårt att vara rätt.


bild från öland, tagen för ett par veckor sedan.

Nu är jag utvilad från paddlingen, och ja det tog sin tid! Det var en händelserik resa med skratt och tårar. Vi släpade kanoter i träsk, paddlat i motvind, rest upp tält utan tältpinnar, ätit överkokta makaroner, umgåts med myggen, vält, plumsat, och mycket mycket mer! Det kanske inte låter som mycket att hänga i julgranen, men bortsett från att vi missade staggjakten så var det kul! Jag ger det 7 av 10 stjärnor!

Alla mina lektioner för dagen är inställda. Det har något med utvecklingssamtal och nationella att göra. Men jag klagar inte, hade tänkt att lägga mig ute i solen och försöka få lite färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0