Stockholmsresan!

Hemkommen från Stockholm och jag är helt slut! Dagen var otroligt seg och långtråkig, några tog tillochmed chansen att stanna hemma idag efter besöket i huvudstaden.

Besöket blev fruktansvärt händelserikt. Klockan 06.00 rullade bussen och ditvägen var väl inte så levande. Men väl framme i Stockholm så börjar vi med ett besök i någon galleria då mathias slänger av sig kläderna och ska ta sig en vända i fontänen, blev lite busted och säklerhetsvakter kom. Utan tvekan resans höjdpunkt. Väl framme i stockholm city är det ett besök på riksdagen som gäller. Efter 6 timmar i buss hade man väl varken ögon eller öron öppna. När det var slut var det löpet ut på drottninggatan för shopping. Måste säga att det svek en aning.

Vi bodde på ett väldigt fint vandrarhem faktiskt. Då var det fullt ös i rum 343 hel kvällen! Det bjöd på mycket konsekvenser och nakenlöpningar och brottningar i korridorerna. Jag har aldrig påstått att min klass mår bra.

Dag två väntades stadsvandring och ett besök på naturhistoriska riksmuseet. Fick även in lite shopping där och i sista stund hittade jag en sör liten blus! Bild på det kommer!

En sen hemkomst och lite för mycket tid tillsammans så tror jag alla tyckte det var skönt att komma hem till sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0