nice pictures















tror inte tove har något emot att jag lånade ett par bilder av henne ;*

Ellen är lite seg med kameran så bilderna från den har inte kommit ut ännu. Men har har ni lite att kolla på under tiden.

För övrigt. Är helt slut idag! Har tränt ikväll och det kändes tungt närman kom hem. Ville bara lägga mig ner och dö.. Har skrivit ihop en snabb liten redovisning för morgondagen. Samhällsböckerna ligger utspridda i sängen och trots provet på tisdag nästa vecka känner jag faktiskt ingen brådska med plugget. Kan det vara för att jag alltid gör allt i sista minut? Framsteg är väl endå att jag har pluggat in fem frågor idag, fint ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0