this is the place where everything's better and everything's safe



Har inte riktigt kommit in i vanan över att blogga än. Men det kommer väl med tiden. De kommande dagarna pendlar jag mellan jobbet och Gröndal, mycket fotbol ldenna helgen. Trots att ferstivalen i Emmaboda lockar en aning så känns det ganska skönt över att vara hemma med tanke på vädret. Kvällen tar mig förmodligen bort till Berga för att spenderas med Påsen.

Igår kväll lagade jag och syster mat hemma hos henne och tillslut myste vi ner oss vid tv:n och kollade film. Det blev en tidig uppstigning idag eftersom jobbet väntade. Vi hade även en match under dagen som jag smet i väg till, den tog vi hem med 4-0. En bra början i cupen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0