two is better than one

har varit lite frånvarande under dagen, detta beror på att jag inte har mått alls för bra. Legat nersjunken i soffan och kollat gamla astrid-lindgren-filmer, riktit mys faktiskt. Dem är lika bra än i dag trots att man snart är 17.

Påtal om 17, snart är det min lilla birthday! Sjukt att det snart har gått ett år sen min förra.. Tänkte att jag kunde slänga in en lite önskelista! sounds good?

Jag önskar mig nästan aldrig något, penar funkar mer än bra för lilla mig. Men det tycker alla är så tråkigt att ge. Så nu har jag dragit ihop en liten lista med saker som jag aldrig behagar att köpa till mig själv .


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilken htc har du? :) <3

2011-01-15 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0