Piercingar



har fått lite frågor angående mina piercingar som jag aldrig har behagat mig till att svara på. Men såhär är det. Jag har två piercingar, neveln och tungan. Neveln gjorde jag när jag var 13 år tungan när jag var 15. Jag vet att många av er tycker att jag är för ung för sånt och bla bla. Ja, att pierca sig i naveln när man är 13 bast var kanske lite för ungt. Men det är något jag ville ha och jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det. Gud vad jag fick tjata! Tungan är jag fruktansvärt glad över att jag gjorde, ångrar inte för en sekund!

Angående smärta och så vidare. Jag kan väl inte påstå att jag har lätt att känna smärta, jag är väldigt tålig när det gäller sånt.  Naveln kan jag inte påstå gjorde vidare ont, det spände till lite. Inget konstigt. Gör ondare att ta hål i öronen, enligt mig. Tungan därimot var lite värre. Men det var inte själva nålen som gjorde ont. Jag har en väldigt kort tunga, och det som gjorde ont var att hon var tvungen att dra ut den så långt för att komma åt, så jag fick inte ner någon luft och sedan spände det hela vägen ner i halsen. Det var liksom en obehaglig känsla.

Hade lite problem mat mat och så efter. Den var svullen ett ganska bra tag! Vanligtvis är den en vecka man har ont. Men min var svullen nästan en månad. Detta berodde på att jag hade fått klippa lite i den där strängen som sitter under tungan. Låter kanske inte så fräsch. Piercingarna kostade 500 :- styck och jag gjorde dom på dynamite här i Kalmar.

Ja, jag funderar på att pierca mig igen. Bröstvårtan är en liten tanke. Men mamsen vill hellre att jag går och tatuerar mig isf, visst det tackar jag väl heller inte nej till! Om det händer så återkommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0