ikväll finns inga gränser!

















saknat mig? jo jag försvann där några veckor. Kände att bloggandet inte riktigt ville sammarbeta med mig. Too bad. Jag vill verkligen dra igång md det igen. Men kanske inte kommer bli allt för många inlägg om dagen. Beror helt och hållet på vilken inspiration jag har för tillfället. anyway!

Från nyår! Det är agnes och fanny som har knäppt bilderna!
Det började riktigt bra, jag Becka och Åse kollade cup i sporthallen på dagen, sedan bar det iväg hemåt för lite fixande. Jag och åse gick några hus bort för ett provsmaka en laxmacka. Kunde tyvärr inte stanna allt för länge. Becka kom förbi runt halv fem. Då bar det av mot slottet där de årliga raketerna skulle skjutas!

Där hade vi mött upp Bella, sedan gick vi raka vägen hem till henne och möte upp ytterligare ett stort tjejgäng! Kvällen bjöd nämligen på en tjejmiddag. Riktigt mysigt! Tiden flöt på bra, sedan var det ut genom dörren strax innan 12slaget. Efter det vet jag inte vart tiden försvann. Men kändes som att vi hann med en hel del om man säger så. Ska inte gå in på allt för mycket detaljer. Men det nya året kunde inte börja bättre! Känner på mig att 2011 kommer bli ett dramatiskt år utan gränser. blandat med mycket svek och tårar. Men efter regn kommer solsken, eller hur? Detta kommer nog bli ett kanonår precis som förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0