1årsdag



tjosan, bloggen fyllde ju hela 1 år nu i början av januari. Tiden har gått fruktansvärt fort. Bilden ovan är sammanfattad från januari 2010. Mitt blonda hår försvann och ersattes med mörkt. Jag fyllde år och det firades med härliga fotbollstjejerna hemma hos mig. Tog oss en och annan kvällsfika i stan. Åkte skridskor, kokade (!!!!) korv ute, nej inte grillade, kokade. Va i hestra och gav mig på både snowboard och skidor utan någon som helst erfarenhet. Cykeln rullade på även i vintertid. Strosade runt i convers och skinnjacka och frös ihjäl mig, men inget vett hade man i skallen. Va ute och powerwlkade i bara strumprna eftersom jag fick sådan skoskav.

Det var väl i stort sett januari månad förra året. Ska försöka komma igång med en bättre update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0