nära-döden-upplevelse

godkväll mina kära!
Är nu hemkommen från dödens träning. Med nöd och näppe att jag tog mig igenom löpningen, ger ett stort tack till elin som peppade mig igenom det! Just konditionen kan jag väl inte påstå är min starka sida, har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig att vara, men det är bara till att ligga i!  

Nu måste jag o andra sidan ta tag i mitt liv, skola imorgon, som jag för övrigt inte har varit i sen i torsdags. Det börjar gå utför nu.. Annars då, drog en hårfärgning hos frissan innan idaag, mötte upp mamma efter det får att ta en vända på stan, kom hem med lite kassar! Bilder hade jag tänkt slänga upp imorgon! Nu ska jag nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0