my sweet girl



Igår satt jag hemma i min ensamhet tills jag fick för mig att åka till nybro för att möta upp emelie för fotbollstittande. Lättare sagt en gjort, jag tog mig dit, men hemvägen blev lite nervös, men jag klarade den också! Kul att få spendera lite tid med henne iaf, det händer inte allt för ofta.. puuss på dig!

Har precis lyckats ta mig upp ur sängen, åse ringde ooch väckte mig. Skulle inte bli förvånad om hon har varit vaken sedan 8-9 eller något. Ska gå ner och äta lite frukost och sedan ringa upp henne igen, tror hon är lite nyfiken på helgen som varit!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej!

har en liten tävling på min blogg, du kan vinna ett smycke från smyckadig, skulle vara kul om du var med !:)

2011-02-21 @ 14:00:35
URL: http://wandfbyhanna.devote.se
Postat av: din bästa tjej

fan vad snyggt de var när det ser ut som du har bruna ögon!! du borde skaffa mörka linser och ha lite sådär ibland :D

2011-02-21 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0