mitt i försäsongen





en fruktansvärt lång lördag, och än är den inte över. Klockan åtta ringde klockan och det var bara till att slänga på sig löparbyxorna och snöra på sig skorna, sedan vidare till sporthallen. Där väntades det lite teori och målsättningar inför säsongen. Sen var det ingen återvändo, yoyo-testet väntade. Kan ju inte påstå att konditionen ligger på topp för tillfället. något jag måste ta tag i på egen hand.

Efter träningen och storleksprovning till de nya matchställen begav jag mig till ming palace för lite käk med familjen och vänner. Blev kvar där i fyra timmar så dagen bara försvann. Syster är hemma över helgen så hon och jag ska mysa  lite med film och annat gott ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0