jagkomintepånågonrubrik

herregud vilken sjuk dag, man missar ju ett och annat när man har legat hemma sjuk i två dagar. Men när jag kommer tillbaka är min klass fortfarande lika go som den var när jag lämnade den! Idag var det inte jag som stod för kameran så bilder finns inte i mitt arkiv för tillfället, med de kommer framåt eftermiddagen och då ska jag slänga ut det här på direkten! Kanske tillochmed en liten video? Har i vilket fall varit en fruktansvärt händelserik dag!

Nu sitter jag på jobbet och här kommer jag inte ifrån förrän vid sju ikväll, då promenerar jag tillbaka ner till f-skans där träning väntar. Inte för min del, men lite ögongodis sitter aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, ögongodis är ju aldrig fel :)

Vad ska du hitta på mer ikväll?

2011-02-17 @ 15:53:36
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0