jag står ensam kvar



två av mina fina vänner som packade sina väskor, gick och köpte ett tält och sedan tog första bästa tåg till hestra för att spendera helgen där! På stationen vinkade vi även av lilla simon som åker till Filippinerna i tre veckor, nej jag är inte ett dugg avis. Även john åker i väg på två veckors semester till thailand, han har det bra! Mina töser åker iväg hela bunten, åse till lilla malmö, beckisen till huvudstaden och Hagis till Österrike. Här står jag ensam kvar utan tågbiljett eller vänner, lonely girl. Men i vilket fall har jag ett fint lov att se fram emot, och några av dom kommer faktiskt hem snart igen! Men jag hoppas att mina fina får det bra vid de lite mer varmare och kallare breddgraderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0