en och annan bortförklaring

jahaja, vad hände med detdär flitiga bloggandet jag skulle ta tag i? Har en o annan bortförklaring om ni känner er sugna på att höra.

  • Kom inte hem från skolan förrens klockan 17.00, då var man sådär lite lagom slut och somnade i soffan tills träningen drog igång vid halv 8.
  • Påtal om träning, det har för övrigt tagit över mitt liv, finns det nån ledig tid i mitt liv? knappt.. men jag jobbar på det!
  • Min kamera är lite ringrostig sådär, displayen visar inte riktigt det den borde.
  • Trots att mobilen åker upp alldeles för ofta i skolan så är det inga bidler jag klickar utan filmer, kanske inte är allt för spännande med en videoblogg där min klass spårar ur på lektionerna, eller när våran lärare på 60 bast gör styrkeövningar? eller varför inte en video på när kära sp10h, höjer våra fina stämmmor i korridorerna, tar toner som ingen någonsin skådad och sedan kommer lärare ut från klassrum och skyller på att det inte finns någon arbetsro där inne?


Ja sånt låtr väl lite lockande kanske, men bilder är trots allt bilder och det är något jag måste ta tag i. Jag vet att jag har lovat fler dresscodes, känner att dettaa hänger på mig nu. Nu ska jag allt ta och knäppa några bilder, I will not disappoint you this time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0