back on track






















tänkte komma igång med bloggandet igen genom att bjuda på lite bilder från idrottsklassernas resa till Hestra förra veckan. Bussen rullade iväg från kalmar klockan 07.00 i tisdags. Kände att det var lite fel tid på dygnet för mig, men förvånadsvärt nog så var jag på ett ganska huggligt humör trots den tidiga uppstigningen. 

Det gick lite trögt i starten på skidorna, men efter att ha blivit uppdragen i den stora backen fanns inte mycket till återvändo, jag var ju tvungen att ta mig ner på något sätt, jag tackar de där två grabbarna nu i efterhand, tack vare dom kom jag igång på skidorna och gled så fins nedför backarna! 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

"allt man slickar på äger man"

2011-02-11 @ 20:07:50
URL: http://barometern.se/blogg/lisas_inlägg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0