27 februari







bild 1: en efterlängtad emelie som jag fick umgås med en liten snutt på lovet.
bild 2: satt fast i nybro så spenderade natten med pannkaksbakning och lite daimtårta på det.
bild 3: shopping, mycket mönstrat nu!

Är fullt medveten om att jag har varit lite frånvarande. Gårdagen var trevlig, bättre än väntat. Sov ut ordentligt idag och sedan blev det plugg. Är ute i sista minuten när det gäller mitt reportage. Men jag lyckades göra färdigt det också!

Sista dagen på lovet, känns lite surt, men har mycket att se fram emot! På tisdag aker vi till stockholm med klassen. Kommer hem på onsdag igen. Fredag väntas utgång och sedan så hoppas jag på att vecka 10 rullar på snabbt så att jag sedan kan fara iväg till spanien vecka 11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0