140211



försökte fixa fram en outfitbild när jag kom hem från plugget, men det fanns inga kroppsdelar som ville fastna på bild idag. Får göra nya försök dagarna framöver!

Träning stod i vilket fall på schemat ikväll. När jag kom ner till planen denna snöiga måndag så var det faktiskt just snö jag möttes av. Planen var inte skottad så det såg inte allt för ljust ut. Istället slängde vi oss i bilarna, jag på min cykel. För att dra ett ordentligt gympass. Inte ens detta lyckades vi med. Vi var alldeles för många för att hinna med allt. Tror nog att alla fick sig ett gott skratt när det stormade in 20 tjejer klädda i underställ, vindtröjor, mössor och halsdukar, plus fotbollsskor! Välkommen till IFK:s försäsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0