long time no see

lever ni ? jag vet att jag är ganska död iallafall. Den senaste veckan har jag varit begravd i jobb och nöjen. Vi har varit hemma hos Åse och myst lite tillsammans ett gäng. Stadsfesten var även igång i helgen. Känner att man har vuxit ifrån det där med att gå omkring på staden och häva i sig alkohol. Den oligaste delen är tiden innan med alla fina människor som man står nära.
Mellan alla nöjen har jag lyckats klämma in lite jobb här och var. Men andra ord väldigt mycket jobb och väldigt många sömnlosa nätter. Men det är väl då man änner sig som mest levande? på tal om att känna sig levande, vi försökte planera in en sista minuten förra veckan. Jag fic mig en kick men sen stod jag där redo att åka men ingen att åka med. Så det blev inget med det, men nu är jag riktigt sugen på en utomlandsesa när jag fyller 18. Vi får se om jag lyckas med den biten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0