030811

nemen god förmiddag eller något! jag har precis lyckats släpa mig in från solen, sjukt vad varmt det ska vara då! Men jag ska inte klaga, värmen får gärna stanna kvar ett bra tag framöver! Jag har faktiskt lyckats bättre på min såkallade bränna lite. Men eftersom tiden inte riktigt räcker till så får jag väl strunta i att sola baksidan. Ja, jag vet att det ser hur kul ut som helst. Men den får vi bättra på någon annan soldag. Jag ska snart bort mot jobbet. Blev lite paff när jag kollade hur många jobbdagar jag hade kvar. Få jobbdagar = skolan närmar sig. Vilket ska bli skönt faktiskt. Att komma tillbaka lite till vardagen.
Vi hörs förmodligen framåt kvällen, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0