the good, the bad and the ugly



hallå stressig dag! Gicki skolan från klockan 8 till halv fyra. Där efter gick jag och några av mina finisar till vänner och åt på subway. Lite shitchat och mys blev det allt. En snabbis på staden där efter. Ekonomin är inte på min sida denna månaden känner jag.. men jag försöker hålla i pengarna! Får förhoppningsvis tillbaka lite skatt framåt sommaren också!

Efter staden blev det raka vägen till träningen. Fär min del är det rehab som gäller. Att promenere runt koner och vingla på ett ben i 90 minuter blir ganska så långtråkigt.. men jag får hoppas att jag är frisk i foten till serien drar igång! Har en tuff vecka framför mig så det är lika bra att jag tar tag i min sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0