svävar i en guldträdgård







min dator är attackerad av virus, och då menar jag verkligen i mängder! Därav frånvaron. Annars då, vädergudarna står på våran sida, både igår och idag har jag gått omkring o shorts och linne. Korridorerna i skolan är tomma. Vart befinner sig folket? jo utomhus i solen! Känns verkligen som att alla bekymmer är bortblåsta och att livet leker.

Nu sitter jag och dunkar björn rosenström! det satte sig på hjärnan i helgen då jag hade lagfest med världens goaste brudar! Men eftersom man inte har åldern inne när de andra drog ut på krogen så drog jag mig mot mathias där vi pratade om livet, spelade gitarr och sedan slocknade båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0