stålt ägare!


ursäkta dagens, riktigt kass, som alltid! men direkt när jag kom hem från skolan och slängde mig i soffan så ringde papsen. Jag hann inte ens ta upp mina matteböcker som jag hade tänkt att dränka mig i resten av eftermiddagen. Vi åkte ut till siba för att kolla dator. Hittade en jag ville ha, och så fanns den ju självklart inte på lager? sur gick jag därifrån, ensam vidare till onoff. Där det fanns en lika dan på lager fast 1000 kr dyrare. Nej det lät ju inte allt frestande. Slängde mig på cykeln ut till ikea och mediamarkt, där var den ytterligare en 1000lapp dyrare. Nu började jag bli riktigt förbannad! Sistas stoppet, elgiganten! Där hittade jag en annan älskling och cyklade hem nöjd och belåten´! hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0