SP10H VI SA SP10H!!!























för det första, jag har verkligen rycket på denna datorn! Iinget blir som jag vill. För det andra. Det var verkligen på tiden att man fick slå klackarna i taket! från klockan 3 till klockan 6 i torsdags hade vi skattjakt. Vi fick två a4-papper med uppgifter vi skulle genomgöra så fick vi olika mycket poäng för varje. Gick gruktansvärt bra för vårat lag, skrapade ihpå lite bonuspoäng med tårtmulning blandannat. Andra upgifter var även att snaggga någon framför domarna. Eller att klä på rektorn ett par tights. Hoppa i systraströmmen. Hämta en häst, en motorcykel. En våtdräkt med mera. Fruktansvärt kul var det!

Jag ellen och åse skyndade oss hem till mig därefter för att få bort tårtlukten ur mitt hår (nej jag lyckades inte trotts att jag tvättade det fem gånger) Det luktade apa! Men frmåt 8-9 tiden så bar det iväg till dennis där det vankade förfest. Vilken härli klass man har, helt sjukt! Framåt 10-11 så bar det in mot staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0