jag är på väg tillbaka!

nej nu har jag blivit riktigt kass på det här! Men jag hade faktiskt med mig kameran till skolan, men det visade sig att mitt minne var fullt. Och eftersom min desplay är som den är och att jag inte ser ett piss på den så kunde jag helt enkelt inte radera några bilder. Men jag har fixat det nu, kopplade in den i datorn och raderade där istället, så imorgon åker den med igen, och förhoppningsvis blir det lite bilder också! Har varit väldigt ont om det och därav har bloggen fått lida en del. Inte kul med inlägg som bara består av text och gamla bilder. Lite nytt ska det ju va! S¨nu ska jag ta tag i det här, fota lite, försöka inskaffa mig en ny kamera och sedan uppdatera som innan! Då menar jag mer än ett inlägg per dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0