höstnytt







dagens små inköp. Är galet kär i min nya skinnjacka med päls på insidan! varm är den också!!

Höll på att blåsa bort på träningen. Världens orkan är det har i lilla kalmar. När jag óch P cyklade till träningen så trampade vi och trampade men vi stod helt stilla. HAHA! Var vi slut när vi var framme eller? eh, jo!

Denna dagen har suttit mer än fint. Ledigheten behövdes. Fruktansvärt skoltrött för tillfället. Borde egentligen plugga till redovisningen imån. Men sånt orkar jag verkligen inte med! Sätter igång ett avsnitt av oth sen kryper jag ner. Fg-träning imån på morgonen. Hoppas vädret klanar upp tills dess.

Kommentarer
Postat av: Lisa Petersson

Glömde säga att din jacka var grymt snygg också :D Haha alltså den cykelturen glömmer man inte i första taget! Ses senare idag :D

Postat av: anonym

vart köpte du halsduken och hur mycker kostade den?

älskar dig blogg!

kram

2010-09-28 @ 17:32:18
Postat av: Linnea

snyggt!!!;)<3

2010-09-28 @ 17:34:54
URL: http://lifeaboutme.devote.se
Postat av: anoooonym

du är super härlig, din blogg super härlig, din stil är super härlig hela du är super härligt =D



en fråga, vart är din SKIT SNYGGA jacka ifrån? :)

2010-10-01 @ 20:12:37
Postat av: Anonym

vart kommer halsduken ifrån??? (L)

2010-10-05 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0