glädjevärk



jag ska verkligen bättra mig!! har väldigt mycket bildbrist för tillfället, men jag ska försöka att släpa med mig kameran till skolan imån, om inte annat så har jagh ju en mobil. Dagen har iaf varit helt underbar´! haha. jag trodde inte man kunde få huvudvärk av glädje, men gud vilka glädjespridare jag dras med! helt undebart. Köttebullekrig, roliga citat, doppboll, jag vet inte vad vi har skrattat åt egentligen, kanske var vi lite för trötta? kanske var vi bara på himla bra humör? eller så trivs vi så satans bra tillsammmans!! Dagens små glädjespridare har först och främst varit Påsen , Ellen, Ellen och frida! Men alla brudarna i klassen har varit en stor del av min vardag!

Blev förresten ingen träning för mig idag, mådde långt ifrån okej när jag kom hem. hade ont i bröstet och mådde illa. Verkligen inte kul. Känns bättre nu så det bli nog skola för mig imån! sovmorgon på det och en tidig dag, jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0