en orolig fader

När jag kom hem inatt så hde jag satt upp en lapp på min dörr där det stod att jag ville sova tills jag vaknade. Pappa gjorde förvånadsvärt som jag sa. Men när klockan stod på 16.00 smög han försiktigt in i mitt rum. "moa? moa? jag vet att du inte ville bloi väckt. Men klockan är fyra, jag är orolig för dig.."  Vaknade upp med ett litet ryck, tänkte efter ett tag. Vilken dag är det ? Söndag. Jag är match ju!!!?! Fast näe..För en gång skull hade jag inte match på en söndag. Därför passade jag ju på att sova ut ordentligt nu när manhade chansen.

Så nu är jag väl hyffsat utvilad. Ska dega i min säng hela dagen och kolla film. Måste hitta något att äta också. Eller så duger en chipspåse lika bra!

Kommentarer
Postat av: filippis

hihi din gulleapa vad snäll du är:) får se om jag vågar! när kommer våran fruktkväll???

2010-09-13 @ 21:42:20
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0