baby we can do it, we can do it all night!

















liter bilder från gårdagen. Ett par stycken snodde jag av söta lilla agnes.



har legat i sängen nästan hela dagen tycker jag. Gick utanför dörren i 10 minuter då hunden behövde luftas. Annars har jag legat under mitt sköna duntäcke. hilf mir fliegen har spelats i högtalarna hela kvällen, låg upp o nervänd i sängen/ golvet och hade ett intressant samtal med påsen som jag har kämpat med att få tag i. OC har rullat på skärmen hela kvällen, ska dra ytteligare ett avsnitt nu innan jag kryper ner. Sätter alarmet på snooze och förhoppningsvis så lyckas jag ta mig upp i mån för att bege mig mot hhansa med mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0