augusti månad

jaja, bättre sent än aldrig.











jaha, det var dags för rix fm. Typ sommarens höjdpunkt här i kalmar? Jo något i den stilen. Lite förfest med tjejerna och sedan ut på staden för att lyssna på musiken och träffa härliga människor. Vi hade tur med vädret och det tackar vi vädergudarna för! Dom var nämligen inte på våran sida så ofta under resten av sommaren.





det vankades lite kräftskiva hos mig med brudarna. Blev en riktigt mysig kväll när vi senare drog oss vidare på lite fest hos gustav.



blev även lite tacomys hemma hos becka. Mycket prat och skratt. Även lite roliga lekar bjöds det på. Blev många sådana här kvällar i sommras. Dessvärre har jag inte alltid haft kameran med mig.



lunchade lite då och då med min babe som jag har varit med oerhört mycket med denna sommaren. Guld värd är hon.





Vädret bärjade svika så jag fördröjde mina dagar inomhus med oth och även sagan om ringen maraton med nea och sigge. Hahah. Som jag dessvärre somnade till..









sedan började skolan. Men min underbara klass! Glädjeskrik i telefonen med åse då vi fick reda på att vi skulle dras med varandra i tre år! Underbar känsla. Har gått lite mer än 1 månad i skolan nu och det känns faktiskt riktigt bra! Dock lite skoltrött med med denna klassen så orkar man allt!

Självklart har den hänt så mycket mer i sommras. Men dock inte bilder på det. Augusti månad var lite död. Då vädret svek och skolan drog igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0