stagg stagg tills vi dör, kagg kan knulla avgasrör!









tillbaka efter en lång och välbehövlig paus. Ni undrar säkert vart jag har varit, men nu är jag iaf tillbaka på rätt spår.

I torsdags var det köning. Satt ute i 9 timar i väntan på att rugbybiljetterna skulle släppas, trots att jag redan hade biljett så gjorde jag mina fina vänner sällskap. Tiden flöt på ganska bra faktiskt och det gick mycket fortare än väntat.

Gårdagen bestod inte alls av mycket grejer, åkte över bron på kvällen för att kika in ellen och frida spela lite innabandy. Åkte sedan hem, funderade på att ge mig vidare på fest men verken lusten eller orken fanns. Låg hemma och kollade på "en djävulsk romans" istället. Dagen har bestått av jobb, kom hem för någon timma sen. Får se vad kvällen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför hade du biljett sen innan?

2010-10-17 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0