SP10H, vi gör det som bäst!



























nämen titta! Denna dagen stod jag  för fotandet. Dock inte med min kamera, utan toves!
Dagen då, vardagslack, skrattatacker, "slagsmål", fikapauser. Kortfattat, men stämmer bra! Som vilken tisdag som helst, ligger och dör på golvet. Småbråkar med varandra. En vanlig tisdag o sp10h helt enkelt!

Känns så konstigt att inte bege sig på träning ikväll. Vad ska jag göra i veckorna? nu har jag väl en anledning att plugga, men nej. Så duktig tänker jag faktiskt inte vara, inte än iaf..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-20 @ 19:12:54
Postat av: Anonym

hej, bra blogg!

en fråga, tar man med sig egen drick till en fest?

2010-10-20 @ 19:13:41
Postat av: Anonym

bra blogg!

En fråga, har man med sig egen dricka på en fest?

2010-10-20 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0