if it makes you happy



min fina lilla flicka, hon är bra hon!

emelie sov hos mig inatt. Efter att vi hade varit ute och ränt igår. Gick ner och åt frukost idag på morgonen men lät henne ligga kvar, hon såg så trött ut så. gick sedan upp och hoppade lite i sängen så hon vaknade. hihi.

Tog bussen in till stan sen. Emelie åkte vidare hem till smedby. Tryckte ner några påsar i väskan innan jag for iväg och kollade fotboll med lilla åse. Ifk tog hem det med 6-2, gutt! kvällen bjuder på tacomys med brudarna!

Kommentarer
Postat av: filippis

hoppade lite i sängen så att hon vaknade? jotack jag känner igen dedär, din lilla hoppetossa :*

2010-10-03 @ 20:35:05
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0