I dig såg jag ljuset

godmorgon mina solstrålar!
Gick upp i tid idag för en gång skull, tanken var att jag skulle iväg och kolla syrrans match i sporthallen. Men på något vänster blev jag plötsligt övergiven av mina små vänner, PLUS mina föräldrar!? life sucks. Den börjar om en halvtimma, jag sitter i morgonrock och gårdagens smink. Sugen att bege sig? inte det minsta! Playa en av mina nerladdade, romantiska bölarfilmer kanske? sounds good! Vilket låter mest lockande, att sitta själv på en stol i sporthallen för att göra syrran glad, eller att förgylla min egen dag genom att vara allmänt depp, fälla några tårar till en riktigt fin film? Gillar alternativ B. Så., HEY HO LET'S GO!!



förresten, ser ni hur helt fucked up skolfotot blev ? Är inte ens van att se mig själv i blont längre. Gaaah, ser ut som jag putar med läpparna också ! Jag hatar skolfoton, inte ett enda man är nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0