don't dream your life, live your dreams



tänkte försöka bättra migen aning med uppdateringen. Träffade iaf linus idag, fick lära han laga mat! haha. Han utklassade (tro det eller ej) mig totalt på något spel, liknar biljard typ ? man skjuter iväg små puckar i några hål typ. Svårt att förklara och jag har glömt bort namnet! hahah. Försökte även ladda ner kopps som jag tydligen var tvungen att se, men nedladdningen gick inte framåt så det blev hemfärd för min del och kopps på söndag istället!

Åt på stan innan idag, daniel var så snäll och följde med, trotts hans förkylning. Mötte sedan upp min lilla moder och min syster. Försöker fortfarande vänja mig lite vid håret, men får en chock varje gång jag speglar mig!

Kommentarer
Postat av: BELLLLLLEN

här gå man och äter på stan istället för skolan.. jahaaa?

dock skit fin i håret nötttttttis :D

2010-10-06 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0