beauty



ursäkta att jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Var helt slut när jag kom hem från lägret så jag orkade inte ens med att vara vaken. Men nu är jag tillbaka. Det verkade som att de tidsinställda inläggen funkade galant! härligt, borde kanske köra på sånt oftare när jag inte har tillgång till internet på några timmar?

Känner att denna veckan rullar på segare än någon annan. Kanske är det för att höstlovet väntar. Något som gör mig riktigt avis är att min föräldrar sätter sig på planet till thailand på torsdag! FUSK! Varför tog dom inte med lilla mig liksom? Thailand som är så uinderbart och vackert. Måste åka tillbaka dit någon gång.

Förresten, fick en ny mobil igår. AND I LOVE IT! Helt otrolig är den. En htc, något jag verkligen rekomenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0