all day long,









Såg att olivia var i full gång me att knäppa lite bilder på lektionen idag. Snabbt kikade jag in huvudet frmaför kameralinsen, brast ut i gapskratt och sedan världens serriösaste efter det. Like it. Kul att någon Är duktig att dra med sig kamera till skolan iaf! Jag får jobba på det. Men stora plus i kanten till henne!

Kom hem från träningen för ett tag sedan. Jag och P fick möta stormen på vägen hem. Tog oss dubbelt så lång tid att ta oss hemåt en vanligt. Mamma hade bakat bröd, så där satt jag ihopkurad i fotöljen med några mackor med salami och brieost. Det är grejer! Morgondagen bjuder på FG. Så lika bra att jag kryper ner med en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0