keep up the good work!

herregud, nu är jag verkligen igång! Eftersom vi har uppehåll i fotbollen i en hel månad, så gäller det att ligga i mmed egenträning. Att träna "självmant" och på egen hand är ingenting som jag har varit vidare grym på. För det första har jag alldeles för dåligt psyke för att springa. Ännu värre at det att springa i grupp. Om jag springer med flera stycken jämför jag mig bara mot dom, vilken slutar katastrofalt! Klart man tycker man är dålig när man springer med dom som har toppenkondis!  Jag har aldrig haft bra kondition, aldrig gett mig ut på löparrundor. Så det var ett stort steg för mig när jag kom upp till brudarna i damlaget.

Nu har jag bablat på tillräckligt om kondition, hur kul är det att läsa liksom? hahah. Det jag ville komma fram till var att jag har en del att ta igen, eftersom jag ligger långt efter de flesta. Men jag har satt P i arbete till att släpa med mig till gymet, sedan har jag fått ett träningsprogram som jag ska följa. Kom precis in från en runda, och det känns verkligen underbart nu när man har kommit in.

Kommentarer
Postat av: Lina #8

Jag är mäkta stolt över dig Moa!



Kämpa så, snart är det dags för dubbelåttan igen! ;)

2010-11-07 @ 17:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0