bus eller godis

























jaha då va det halloween, det firade vi i lördags hemma hos tess med lite god mat. Lovely, stort tack till henne!
Fick rota fram lite kläder en timma innan jag skulle bege mig bort till bella för lite fix. Så det fick bli pirat ( jack sparrow) Drog åt mig bellas ena häxperuk i farten och drog på lite pärlor och skit. Nice blev det!

Idag var jag och gymmade med P vid klockan 10. Där efter åkte jag direkt ner till stensö för en sunda på slingan. Men Innan det skönk mitt humör. Hade tappat mina hörlurar på vägen dit ner. Skit också, springa utan musik och höra sina egna flåsande andetag är ingen hit direkt. Men det löste sig. Kom nyss ut ur duschen. Ska plocka undan lite här hemma, slänga någon i magen och sedan vid fyra väntas jobb. Ikväll kommer mina classmates hem hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0