you are my sun







ursäkta bloggandet, har varit lite dåligt nu de senaste dagarna. Men min moster och min ena kusin från luleå är nere på besök så jag har spenderat lite tid med dom.  Igår åkte vi iaf på en liten båttur i det härliga vädret! Himla mysigt med solnedgången också.

Vaknade upp med en fruktansvärd migrän på morgonen, försökte slänga i mig lite tabletter när jag märkte att jag började tappa synen på högerögat.. men jag tog den lite dör sent så det blev till att ligga nerbäddad i sängen men ett täcke över huvudet hela dagen. Mådde bättre framåt eftermiddagen så åkte med ut till citygross och handlade och sedan drog vi till hansa där jag fick ett par jeans ett halsband och en klänning av mamma! hon är bra hon ! imån väntas skola och helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0