what a fuck? back on track!


hejsanhoppsan! ni får ursäkta att förutom uppdateringar så är det lite brist på nya bilder här! men det är så att min kamera är helr urladdat och laddaren ligger hemma hos becka, men jag får tillbaka den imån ! så då blir det bilder igen. dagar har varit fruktansvärt seg. Riktigt svårt att ta sig upp och en riktigt dyster dag väntade utanför dörren. Nu har iaf solen börjat kika fram lite, passa kanon nu till träningen! Får hoppas att jag kan träna fullt ut idag med min fot. Den är fortfarande lite körig sen i måndags, men mycket bättre iaf! Nu ska jag dra igån ett avsnitt av oth innan jag slänger i mig lite mat och ger mig iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0