tips!


ett par bikini från nelly.com som jag mer än gärna skulle kunna tänka mig! Visserligen är jag sugen på lite mer färg, får se hur det blir med den saken, sommaren känns fortfarande för långt borta för att tänka sig att bada lite.

Matchen för övrigt gick helt okej, första halvlek var väl lite sisådär, men andra hade vi övertaget, tror inte ens de var på våran planhalva! Men otur som vi har fick vi inte in bolljäveln! tror vi måste lära oss att placera bollarna istället för att lägga dom i huvudhöjd mitt på målvakten..

Nu ska jag ta och kolla ett avsnitt av one tree hill sedan ska jag bege mig mot sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fina, hur mycket kostar dom? hittar dom nämligen inte på hemsidan.

2010-05-23 @ 19:30:51
URL: http://majacrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0