tänktebaraberättaommindag

har precis lagat lite mat och slängt ner det i magen, kollat ett avsnitt av gossipgirl, funderat på om ja ska lägga mig och sova lite innan träninge, kollat om jag fått något svar på mobilen, dukat av min tallrik, hållt utkik på facebooken vad alla håller på med för tillfället. Det enda jag saknar är varmt väder, sena sommarkvällar och en massa massa sol!!!!!

okej nu har jag fått det sagt. Ska alldeles strax se ett till avsnitt, sedan packa rjag väskan och ger mig iväg till ett regningt gröndal för lite fotboll. Var lite sugen på att se smedby-södra men eftersom den ligger på samma tid som träningen så bli inte det av.


Kommentarer
Postat av: becka

SV: nej du är söt som alltid!!

2010-05-31 @ 19:56:40
URL: http://bbeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0