spex











natten till torsdag sov jag och några andra tjejer över hos nea, dagen efter väntades spexfoto! Blev ine allt för mycket sömn den natten så torsdagen bestod av dåligt humör rakt igenom! Men riktigt kul att se alla utkläddda.

Nu är det inte många veckor kvar tills vi går på sommarlov, vädret är redan udnerbart! Ligger ute på altanen här hemma och bättrar på brännan lite, jag är på bättrningsvägen iaf!

Igårkväll var det lite grill och chill hemma hos mig med lite härliga människor. Alltid lika kul och mysigt! Får se vad dagen har att erbjuda, a-laget spelar för tillfället match på gröndal, hoppas på att dom tar hem tre poäng! imorgon beger jag mig till emmaboda för b-lagsmatch. Hoppas på en vinst där också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0