saturday night







ett par bilder från gårdagen, det blev inte riktigt som vi hade tönkt oss igår, men den slutade bra iaf! :) träffade lite mysiga människor och umgicks lite. Inte så mycket mer att säga, kom hem vid halv 2 tiden, kollade ett avsnitt av gossip girl sesan somnade jag så sött så. Idag drog emelie upp mig alldeles för tidigt kände jag, men det var dags för oss att tillbringa en heldag tillsammans! Riktigt mysigt!

Nu ska jag invänta maten, inte ätit något på hela dagen!!!! och då räknas inte godis... Sedan skajag ta det lugnt resten av kvällen, imorgon väntas skola, lika så resten av veckan!

Kommentarer
Postat av: becka

amen gud vad fina bilder på mig -.-<3

2010-05-30 @ 20:07:07
URL: http://bbeckas.blogg.se/
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte denna skruvade och sjuka blogg som avslöjar och visar

den nakna sanningen. Missa inte den bloggen som är på väg till toppen :) Använd gärna

mina inlägg och följ mig gärna på bloglovin : www.DjIzor.se

2010-06-04 @ 12:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0