monday

underbar slappdag! skulle egentligen sätta mig i parken med bella och becka idag för lite picknik, men regnet började falla och det blev inget med det. Istället har jag inte gjort anant än att legat nersjunken i soffan och kollat gossip girl hela dagen. Tänkte att det fick bli ett slut på oth för tillfället. *Har trotts allt spelat runt de där avsnitten om och om flera miljader gånger! Alltså , dags att få en ny ovana!

Det har regnat ett bra tag nu, några timmar iaf. Hade hoppats på att det skulle ha slutat nu tills träningen, men icke! Ska packa väskan, slänga mig på min icke punkterade cykel, möta upp magda och lisa på vägen, sedan snörar jag på dojorna och börjar sparka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0