let the sun shine!




skjorta och linne från gina. Shorts med fickor som jag sytt dit själv kommer fråån aima. svarta avklippta leggings och vita converse.

riktigt länge sen jag slängde in en outfit kände jag! Får sätta igång med det igen.

Vädret är verkligen på topp! min lördag har varit underbar hittills, a-laget tog hem tre poäng med en storvisnt på 4-1 och lägger sig nu i toppen! Har suttit nere i båten vid hamnen en stund också, där låg verkligen solen på! Jag vet inte riktigt vad det är för fel på väderexperterna.. kollade vädret på tv:n igårkväll men där stod det inget om klarblå himmel, skinande sol och 20-30 grader varm? Hoppas verkligen vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0