i've been running from something

har haft en och annan deppdag nu, men jag känner att jag måste skaka av mig allt sånt och gå tillbaka till mitt underbara liv! uppdateringen har varit kass, jag vet. Tänker inte skylla på tid eller ork denna gången, skyller på mig själv att jag helt enkelt har haft annat för mig och prioriterat det före. Har varit i en riktigt djup oth-period nu. Visst jag har alltid kollat ett och annat avsnitt hit och dit varje dag. Men nu ligger jag och glo nästan en halv säsong varje dag, spela om avsnitten och lyssna på all deppig musik. m.m. Nu måste jag sluta upp med det. Kan inte sitta nersjunken i soffan varje kväll och drömma mig bort till ett liv i tree hill.

Har fått en blödningen i foten också, det sitter ju inte allt för fint nu när serien har dragit igång! Men jag hoppas på att jag kan träna fullt ut på torsdag och sedan spela till helgen. Slänger in en lovely låt nu som ni borde lyssna på allihopa! vi hörs säkert snart igen!


Kommentarer
Postat av: m

Vad heter låten? :)

2010-05-13 @ 22:08:07
URL: http://minarodaconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0