godmorgon!

har faktiskt varit vaken ett bra tag, klockan nio idag på morgonen satt jag i skolan. Skola på en lördag svider faktiskt lite, men vi får ledigt en hel måndag istället! Igår kollade jag becka och sigge film, när jag och becka skulle gå hem till mig för att sova i god tid så blev vi förföljda av något äckel som ville med oss och han hängde med fram till mitt hus och massa, riktigt udda och läskig kille. påminner mig bara om polackerna i falkenberg..

Får se vad dagen består av, är utslängd hemifrån ikväll pga att syster ska ha 20årsfest, så jag får ta mig någon annan stans helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åhh polacker hahaha!

2010-05-08 @ 19:30:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/lillastaden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0