gameday


första skoldagen idag efter en ovanligt lång ledighet. Om en vecka är det ledig igen! Har precis slängt i mig lite snabbmakaroner (alla dessa kolhydrater kan verkligen inte vara bra för migg...) och ska snart bege mig ner till gröndal för samling, avspark 19.00.

För övrigt tycker jag att dagen flöt på bra. Hoppas att hela veckan går lika snabbt den. Orientering på onsdag också, men då slutar man ju tidigt iaf. Tror de sista veckorna kommer flyga förbi med en himla fart. Nu har jag lite bråttom, samling om 45 minuter, seeyah!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, ser svart ut -.-

miss you bitch!<3

2010-05-18 @ 21:12:39
URL: http://blahblahblah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0