found it!

ni får ta och ursäkta min frånvaro här, men nu de kommande dagarna lär det säkert bli en o annan uppdatering! har nämligen långledig, gick bara i skolan måndag och tisdag. Riktigt gutt! Idag passade jag på att ta en ordentlig sovmorgon för att sedan ta en promenad med hunden runt 1-tiden. Resten av dagen har jag bara legat inne och degat med one tree hill (som vanligt, jag vet!) Kan inte påstå att jag har rört en fena faktiskt! I morgon väntas det nog fotboll och  efter det träning, får se vad kvällen har att erbjuda, men det kommer säkert bli toppen!

Förresten har jag spenderat de två senaste timmarna i jakt på idéer till spexfotot nästa veckan, har även varit på jakt efter en avslutningsklänning och har äntligen hittat en! imorgon drar jag beställningen!

tyvärr tänker jag inte dela med mig av detta;) haha. det får helt enjelt bli en överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0